Akşamdan poğaca hazırladım buz dolabına kaldırmıştım eşimde sbah çıkarıp pişirmiş miss gbi şimdiden reisinin yarısı bitmiş
Bı tanecik alabilir miyim henüz kahvaltı yapmadimdaellerinize sağlık çok güzel görünüyor :)
Ellerine sağlık canım
1,512,226 soru
24,666,544 cevap
367,014 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın