Yok canım acı falan hiçbişey yok. Benim de dikişim vardı. İpin Bi ucundan bir de diğer ucundan kestiler sonrada çekip aldılar. O senin dediğin pat pat sökmeler eskidenmiş. Acı falan olmuyo gönül rahatlığıyla gidebilirsin
1,512,149 soru
24,665,535 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın