16 bebekte gaz olmaz sancısı varsa ishal yada kabızlık vardır gazi rahat çıkarabilecek ayda.
O ayda da gaz oluyor mu amaniin
1,512,569 soru
24,670,933 cevap
367,258 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın