0 oy
155 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (116 puan) tarafından
Hanımlar 48 gün önce sezeryan oldum 2 gndr adet olacam gibi karnım ağriyor belim ağrıyor acaba adet mi olacak yoksa üşüttüm mü 

1 cevap

0 oy
(10,061 puan) tarafından
Normal adetinde de öyle hissediyorsan olursun benim ağrır iki gün sonra olurum 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 206 göst.
+1 oy
6 cevap 462 göst.
0 oy
1 cevap 254 göst.
0 oy
2 cevap 205 göst.
23 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Sirius76 (1,318 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,590 soru

24,671,131 cevap

367,268 kullanıcı

...