Siyah gömlek 11 tl ye renkli olan 22 tl ye geldi kızlar çok beğenerek aldım böyle gömlekleri çok seviyorum
Wuhuuuuu altina da boyle sort giycen miiii
Çok zevksiz. Güzel günler de kullan ☺️
Whaaav guzelmiş kanka
O şortdanda aldınmı
Güzel günlerde kullan canım
1,512,815 soru
24,674,140 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın