Kizlar bebeğimde ateş sonrası ağız kenarlarında ve el üstünde kırmızı küçük noltalar çıktı ve kuru yapıda bu normal mi acaba ateş sonrai dış patlattı da hangi bölüme gitmeliyim kendiliğinden geçer mi sadece cici bebe ve süt iciyo karışım yani doğru düzgün bişey yemedi dış döneminde alerji olduğunu sanmıyorum
1,512,533 soru
24,670,488 cevap
367,227 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın