Kızlar Kızıma bişiyler sipariş ettim ve araştırdıgım kadarıyla en uygun site buydu (BALBÖCEĞİM GİYİM) kalitesi konusunda ilk defa alısveriş yaptım ama yinede paylaşmak istedimm sizinlee Toplamda heepsine 240 tl verdim
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın