0 oy
453 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,690 puan) tarafından
Kızlar beta hcg 12.7 ise gebelik var demek değil mi

7 Cevaplar

+1 oy
(394 puan) tarafından
Evet ama çok çok yeni
-Reklam-
+1 oy
tarafından
Evet var ama cok yeni 

Hadi hayırlısı ☺
0 oy
(187,446 puan) tarafından
abooo kiz sendemiii hayirli olsun
(1,690 puan) tarafından
Yok bacım :) bizim için şu anda gündemde değil görümcem için sordum
(187,446 puan) tarafından
hee gorumcen gebe o zaman
0 oy
(705 puan) tarafından
Canım ne olmuştu görümcen gebelik var miydi
0 oy
tarafından
Gözün aydın hamilesin
0 oy
tarafından
Geçen seneki post 
(187,446 puan) tarafından
yazma o zaman ;)) pis obez
tarafından
Herşeye maydunoz ol obezzzz
0 oy
(187,446 puan) tarafından
post hortlamis ☺☺☺ acelyaaa
(187,446 puan) tarafından
bende iyim 2 bebek anasi olarak ☺
(1,690 puan) tarafından
gördüm kız masallah şimal olmuş ismi hııı :)) Allah analı babalı büyütsün sağlık sıhhat versin cano
(187,446 puan) tarafından
sagol askim
(705 puan) tarafından
Yazdım ama görmedin sanırım canım gebeliği var mıydı gorumcenin
(1,690 puan) tarafından
var canım

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 67 göst.
23 saat önce Cinsel Yaşam kategorisinde Hilaldere (2 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 142 göst.
3 gün önce Diğer kategorisinde Suhedadmrbs (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 223 göst.
4 gün önce Diğer kategorisinde LadyMery (43 puan) tarafından soruldu
+1 oy
3 cevap 203 göst.
5 gün önce Diğer kategorisinde LadyMery (43 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,655 soru

24,671,928 cevap

367,298 kullanıcı

...