Bende evlenirken 85 di. Evlendikten sonra hamilelikle beraber 90 oldu bu hali iyi. 85-90 bana göre ideal büyüklük. Erkeklerde genelde büyük seviyor eklemesi güzel oluyor diye
Fazla kısmı kes bana gönder büyük sevaba girersin
Ic camasiri satan bi yerde abla söylemişti. Bebegi memeden kestikten sonra küçük beden sutyen giye giye küçültmüs. Emzirme dönemi bitince bende denicem nasil durur icinde bilemem ama olsun
1,512,289 soru
24,667,221 cevap
367,055 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın