Kızlar hamsi aldm 1 kilo eşim bı saate işten gelcek ben yağda kızarmatmayi düşünüyordum herif illede fırında istiyorum diyor hiç fırına atmadım deneyen nasıl yaptığını yazabilirmi birde salcalamami istiyor . Yağda kızatsam daha güzel olmamzmı ki
Fırında hiç sevmem hamsiyi
Yağda güzel oluyor fırında ıslaksı oluyor
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın