Benim kızım 1 yaşında hala da aynı.yemek , temizlik zar zor yaptırıyor.
Ah cnm bnm ki 3yaşında yanında otururken bile ağlıyor.. kucagimda bebek dizimin dibinde oğlum. . Inan tuvalete bile gidemiyorum sırf bu yüzden su bile icmiyorum aksama kadar kocami bkliom
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın