Kullanan var mı kızlar gecrekten ise yarıyor mu? Lazere gitmek istiyorum yine yarım kalmıştı ama başka şehir de olduğum için güvenilir yer bulamıyorum emin olamıyorum. Var mı kullanıp memnun kalan ise yarıyor mu gerçekten
Bnmde bu cıhazdan var kullanıyorum hamılelıkden once sıfıra ındırdgım tüğkerimi hamılelıkde hormonlardan dolayı tekrr cıktılar suan kızım 10 aylık oldu 2 3 aydır kuklanıyrum baya bı azalma var canm duzenlı bı sekılde kullanıldıgı taktırde gercekden ıae yarıyo. Ben cok memnunum
1,512,622 soru
24,671,406 cevap
367,280 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın