Ben ilk gebeligimde gebe okuluna gittim orda gösterdiler ilk başlarda ise yarıyor da sonradan ipin ucu kaçıyor
Ben bu nefes tekniklerini yapmama rağmen doğumda yine de ıkınmayı pek beceremedim diye biraz zorlu gecmisti
Akışa bıraktim valla o an hiç birşey aklına gelmiyir
1,512,658 soru
24,671,985 cevap
367,301 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın