Kızlar idrarda glukoz çıktı.. dahiliyeye gönderdi çarşambaya randevu aldım ama cmtden beridir açlık tokluk olcuyorum hep normal çıkıyor neden acaba ya kafam karıştı..idrar testi vermeden önce kahvaltıyı fazla kacirmistim ondanmi kaynaklı anlayamadım..bu arada 32 haftalık gebeyim.
1,512,709 soru
24,672,833 cevap
367,363 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın