....................
.....................
Simdi ben anlamadım komşum kendi kaloriferini yakmiyor diye ben sikayet mi edebiliyorum te allam ya
Eve kışın taşındık bebeğim daha 4 5 aylıktı dereceyle gittik iyi orta kat yanmıyor ama 23 24 derece çok ödemeyiz dedik biz geldik üst alt kapattı kombiyi bide pişkin pişkin iki yıldır dua ediyoruz bebekli biri gelsin de yakmayalım gündüz üşüyoruz biraz ama iki kat giyiniyoruz diyo bi de 750den az fatura ödemedim. Hakkım helal değil zaten Allah sorsun
1,512,245 soru
24,666,743 cevap
367,040 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın