0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Şükürler olsun telefonum tamir oldu, telefon masrafından kurtuldum =)) nasılsınız kızlarrrr =) hayırlı akşamlar

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayırlı akşamlar canım iyi hamdolsun sen nasılsın 
tarafından
Şükürler olsun bende iyiyim, babamın yanına geldim telefonum tamir oldu masraftan kurtuldum, bebeğim iyi hamd olsun daha ne isterim =)
tarafından
Ahhh babalar benimde babam öyle ☺️ birşey tamir olacaksa önce babama
tarafından
Oh maşallah çok iyi olmus senin adına çok sevindi
tarafından
Kız virgül koymamışım babam yapamaz bilmez ama ankaraya geldim de burada yapıldı hemen 1 saat içinde Trabzonda 1 hafta en az demişlerdi =)))
tarafından
Teşekkür ederim canım❤️
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Hadi gözün aydın canım napim oğlumu uyutuyorum bende ☺️
tarafından
Kolay gelsin canım =))

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,225 soru

24,666,514 cevap

367,013 kullanıcı

...