Ben de Kasimda is basi yapicam, yil sonuna kadar evden calisicam, ocaktan sonra haftada 2 gun sirkete gidicem 3 gun evden calisicam yine.
1,512,149 soru
24,665,549 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın