0 oy
241 göst.
Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından
Bugun gorusmeye gttim.kizm hiç aglamamis zaten oglende bitti sağlık raparlari falan ama ütüye verdiler ütünün maaşı yüksek ama ağır bölümdür dedi sadce pantolunun belini ütülüyom  fermuara kadar ama ütü çok ağır öğrenince pratik olurmuyum bir onda zorladım.cok bastirmamak gerekiyormuş ama ağır da çok büyük firma 400 ksiilik daha önce garson Luk yptim baya uzun oldu 14 saaat ayaktaydim ayakta olmak zorlamaz ama evdeki ütülere benzemiyor

3 Cevaplar

0 oy
(14,276 puan) tarafından
İlk başlarda zorluk çeekrsin zamanla alışırsın  
-Reklam-
0 oy
tarafından
Oho hemen alisirsin korkma kasta yaparsin kiz :)
0 oy
tarafından
Ayy tekstil işlerini sevmiyorm ya

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 356 göst.
21 Haziran 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 251 göst.
12 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Zynpmrt (516 puan) tarafından soruldu
+1 oy
2 cevap 1,372 göst.
5 Mayıs 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 286 göst.
13 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Esinsonmez (44 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...