Dualarınızı esirgemeyin kızlar. Sezeryan olcak. Kızımı bıraktım halasına içim bi buruk. Bensiz ilk gecesi olcak benim de onsuz. 9da ameliyatım inşallah sağ salim oğluma da kavuşurum. Yazamazsam şimdiden kusura bakmayın
Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ☺️
1,512,675 soru
24,672,180 cevap
367,321 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın