Ay ay sorma sabah bı arkadaş dedi benimde oğlum 4 aylık huysuz uykusuz mutsuzz dedim hastami ateşi falanda yok bide 4 ay atağı çıktı başımıza
3 yaş sendromundan merhaba
Bizde şuan 2 yaş sendromundayız çığlık kıyamet
Zordu ama basardik 5 aylik olacak bir kac güne
Ölüm gibi bişeydi ama kimse ölmedi sözü buna yazılır işte
Bize her gün atak 4.ay ne ki
1,512,320 soru
24,667,704 cevap
367,079 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın