Kızlar saat 3 ten beri düzenli 10 dakikada bir sancım var ama bi cm bile açılma olmadı 2 defa gittik hastaneye bu saat oldu açılma yok evimiz hastaneye yakın olduğundan ve sağolsun doktorumun anlayışından boşu boşuna hastane parası ödemeyelim ve sancımı evde çekeyim diye de yatış yapmadı evde bekliyorum açılma olması için ne yapabilirim 39 haftalığım
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın