0 oy
184 göst.
Diğer kategorisinde (135 puan) tarafından
Kızlar Kızlar idrar yolu enfeksiyonu var bende galiba hangi bölüme alınıyor 

2 Cevaplar

0 oy
(187,446 puan) tarafından
kadin doguma 
(135 puan) tarafından
Üroloji demişlerdi bana
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kadın doğum canım
(135 puan) tarafından
Üroloji demişlerdi canm bana da
tarafından
Hayır canım enfeksiyona kadın doğuma gitmiştim ben
(135 puan) tarafından
Pekinsagol cnm.jinekolog demi
tarafından
Evet canım rica ederim

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 272 göst.
5 Mayıs 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minikii (1,583 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 556 göst.
21 Haziran 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Svlsvl (182 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 486 göst.
6 Ağustos 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Efsun88 (199 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 303 göst.
30 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde Fatimafatima (991 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,589 soru

24,671,120 cevap

367,267 kullanıcı

...