0 oy
353 göst.
Diğer kategorisinde (1,170 puan) tarafından
Kızlar altın hesabı acan anlayan varmı nasıl sizce iyimi  yada altın alıp evdemi saklayam bilemedim

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hesap açıp altın olarak yatirmak daha mantıklı bence
(1,170 puan) tarafından
Hesapta para varda altına ceviriym diyom
tarafından
Aynn öyle yap cnm para orda ölü para
Altın degerlenir enazından
(1,170 puan) tarafından
Evet cevircem de bankada mı yapayım diyorm elden mi alaym  altını. Banka hesap işletm ücreti alıyormu acba bozdrmam gereknce hemen bozabliriyormu
tarafından
Ücreti bilmiyorum ama bozdurmayi hemen yapabiliyorsun tabikide hesabın varsa hesap üzerinden tlf bile yapabiliyorsun
(1,170 puan) tarafından
Var evet düşünecegimm
-Reklam-
0 oy
(16,319 puan) tarafından
Benim Akbank ta vardı bence öylesi daha güzel kaç para varsa onu altına çeviriyordum mesela 3000 lira vardı altın yapmıştım sonra bozmam gerekti 
(1,170 puan) tarafından
Hesap işletm ücreti oluyor mu. Bide anımda bozabiliyomusun
(16,319 puan) tarafından
Ücret var mıydı hatırlamıyorum evet anında bozuyordu
(1,170 puan) tarafından
Tm cnm sagol
0 oy
(2,263 puan) tarafından
Alıp satarken çok fark oluyor yükselişi hemen göstermiyorlar hafta sonu sabit kalıyor biz bi ara yaptık geri bozduk al evde sakla daha iyi yada işciliksiz bilezik yap
(1,170 puan) tarafından
Hımm bende bunu merak ediyordum zarar etmeyek
(1,170 puan) tarafından
Cumhuriyet alırım direk işcilk yok hem yerde kaplamıyor
(2,263 puan) tarafından
Aynen en iyisi canım

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 143 göst.
+1 oy
2 cevap 187 göst.
0 oy
1 cevap 244 göst.
18 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 252 göst.
30 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Canikom (1,332 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...