Benimde kimsem yok bazen oturup ağlardım eşim iyi ki yok deyince kızardım ama şimdi hak veriyorum ve iyi ki kimse yok diyorum burdan konuştuğum iki koca yürekli anne var, birbirimize yabancıyız ama muhabbetleri bana iyi geliyor
Kiz bende tekdom oglum okula basladi simdi bi suru arkadasim var
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın