Mrb.hanımlar lutfen bana yardimcı olurmusunuz 24 haftalık gebeyim 2 hafta oldu tansiyon ilacı alfamed kullaniyorum gunde 3 defa evde aletlerim var 2 dijital 1 manuael hepsinde tansiyonum düsük seyrediyor tuzu ekmegi zaten kestim ama gelgelelim yemek yesem kulaklarımda ugultu oluyor bakıyorum tansiyon yuksekliginden olur yazıyor tansiyonumu olcuyorum tabi korkudan yine dusuk ciķıyor bas agrim hafif var surekli bunları yasadigim.an korkup hastaneye kosuyorum artık bana kimse inanmaz oldu ben nasil davranacagımı sasırıyorum artık
1,512,405 soru
24,668,727 cevap
367,145 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın