Niye saçma olsun? Ben de kızım olursa Masal koymayı düşünüyorum
Masal ismini seviyorum :) seslenişi çok hoş
Bunun için biraz geç kalmadın mı?
1,512,813 soru
24,674,119 cevap
367,435 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın