0 oy
446 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Gunleridr evdeyim dışarı çıkmıyorum baya evcil oldum yaaaaa ... yan komsular.dugun yapıyor artık oencereye çıkıp havar diyesim var basım şişti vallahi .. düğün delisi olan ben sesi kaldıramıyorum artık 

Ah Corona çok şey aldın bizden  ,

5 Cevaplar

0 oy
(5,109 puan) tarafından
12 ye kadar serbest 12 yi 1 gece ara hemen polisi :)
tarafından
12 miiiiiii...
Ben 10 diye biliyorum dakika sayiyirum
(5,109 puan) tarafından
Ay inşallah ben yanlış biliyorumdur kuzu :)
-Reklam-
0 oy
(187,461 puan) tarafından
gece 12 den snr ara polisi devam ederse
tarafından
Bitti sevda yaa vallahi yandan ben basım catladi diyirum bı yandan eşim ...
Sessizlik gibisi yok ki
0 oy
(10,379 puan) tarafından
O eglence başkasını rahatsız ediyorsa kul hakkidir hiç sevmiyorum böyle rahatsız edici sesleri ...
tarafından
Kuzu artikcama çiki yeter artık kesin şunu dememek için çok zor tuttum kendimi normal düğün gibi degil kihazir kasettaktilqr bı saat aynı müzik çaldı durdu beş dakika ara verilmez mi yaaaa
0 oy
(168 puan) tarafından
Nerde kız düğün hangi şehir, 
tarafından
Adana kuzu
0 oy
(3,417 puan) tarafından
11 de son çalgı durmazsa hemen polis gelir 
tarafından
11 i geciyirdu  bitti çok şükür ..
Sessizlik gibisi yok yaa basım.sisti

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 933 göst.
17 Ağustos 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 280 göst.
24 Ocak 2023 Diğer kategorisinde SuDuru (321 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 335 göst.
10 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Eda06 (3,740 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 304 göst.
11 Temmuz 2025 Aile & Aşk kategorisinde gulistaN_18 (10,166 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,713 soru

24,672,878 cevap

367,367 kullanıcı

...