Sehpalarim eskise bundan alcam ama 7 yıl oldu daha nasıl.saglamlar alamam heralde bu gidisle
Kızz bunun devrilme riski var gibi duruyo bakınca çok şık çok beğendim
Bende beyazı var canım bunun rengi iyi beyazı çok leke tutuyor ya kızım ayaklarına dokunsa yere düşüyor bunlar
Güzelde kullanışlı değil gibi bunlar
1,512,333 soru
24,667,894 cevap
367,095 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın