0 oy
266 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

image

kızlar bebeğim bikaç gündür öksürüyordu bu sabahta kustu biraz hepsini çekmedim sadce bu kadarını çektim normal mi yoksa üşütmüş mü bebeğimm biraz yoğurt gibiydi koyuydu 

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım bir doktora götür istersen benim kızım da kustuğunda böyle kesik kesik oluyodu ama öksürüğü felannyoktu 
tarafından
Götürücem canım
tarafından
Geçmiş olsn canm
tarafından
Sağol kuzum
-Reklam-
0 oy
(4,556 puan) tarafından
Çürüterek kusmasi iyi diyorlar genelde kilo alıyormuş öyle kusunca
tarafından
Ama grip benim ki ya 3 gün arayla böyle kusması oldu doktorunu aradım hemen şurup kullan geçmezse getir dedi
(4,556 puan) tarafından
Hastaysa onu bilemem canım genelde emdikten sonra böyle kusunca iyi diyorlar

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 234 göst.
0 oy
21 cevap 1,065 göst.
2 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Ayselcan3 (43 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 4,758 göst.

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...