Kızlar saat 3 te gebelik testi yaptım 5 dakika içinde bir şey yok oğlumu uyutum biraz dinlenim dedim 1 saat sonra gebelik testi pembe çizgi çıktı yardım lütfen olabilirmi acaba biliyorum ilk 5 dakika önemli ama adetim 1 de bide saat 3 te yaptım testi telefonumun kamerası bozuk o yüzden net çıkmıyor
1,512,224 soru
24,666,485 cevap
367,011 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın