bende bunu beğendim canım bende Alicam ve Erzurum'un soğuğunda sen düşün yani bence gayet iyi olur sıcak tutar
Yorumları kötü canım bende böyle bişey aldım daha doğrusu arkadaşlarım aldı doğum günü hediyesi sende bir bak istersen
1,512,233 soru
24,666,637 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın