Foto niye yan oldu bilmiyorum. :))
Ağzımdan kaçmışlığı var ama bilerek asla demem
Ben diyorum ama eşim hiç kızmaz bana alışkanlık oldu artık istemsiz çıkıyo laf arasında .
Yaw Yargıtay kardeş kafayı yemis
Hahhaha ben diyorm bazen kesin boşar şimdi beni ne yapcam
Esim der olummm der bende uyu.z olurum
1,512,674 soru
24,672,154 cevap
367,319 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın