+1 oy
271 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde tarafından
Hanımlar ekim de kına var Kırmızı triko elbisem var onu giysem diyorum altına bilekten bot var topuklu onu mı giymeliyim yoksa steletto mu acaba Eltimin birde kına şık olmalıyım Kapı önünde olacagı için çok şık abiye giymek istemedim 

2 Cevaplar

0 oy
(49 puan) tarafından
Havanin durumuna bagli canm
-Reklam-
0 oy
tarafından

Sokakta olacağı için hava durumuna göre giy ayakkabını

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 204 göst.
4 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde E D E 0434... (1,603 puan) tarafından soruldu
+1 oy
8 cevap 357 göst.
11 Haziran 2025 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,156 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 506 göst.
24 Şubat 2022 Diğer kategorisinde Hacer ahmet (1,785 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 1,293 göst.
26 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde Pisupisu (2,019 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...