Elma kabugu da iyi geliyo canım
Çok geçmiş olsun
Benim elim yanmıştı her aksam elma kabugu koydum iz kalmadı dene bence
Benim yavrum yandı canım 1 derece geçti silverin kullandım 2 derece daha geçmedi Fito ismi kremin bide iyi geldi çok geçmiş olsun
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın