bugün geldi süpürgem tredyoldan aldım 1400 liraya haritasız ama süper valla
Bi suna benmi heves etmiyomhic benlik değil yaa ben süpürgenin borusunu bı cikarcam köşelere diplere gircem takur tukur ses yaptirarak
Bu ben sevemedim bu robotu. Nedense.
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın