Kızlar geçen ay tiroid 5.22 çıkmıştı klomen ve ovitrelle kullandım hamilelik olmadı.
Bu ay tiroid 2. 17 çıktı yeniden klomen kullancam dua istiyorum Allah bana anne eşime baba olmayı nasip eder inşallah.
Ve şunu farkettim burda takılmaya başladığımdan beri eskisi gibi kafama takmıyorum hepiniz iyi ki varsınız :) ❤️
Bende gelecek ay gonalf iğne kullandım ovitrelle an olmadı bu ay da aşılama deneyeceğiz bakalım nasip de ne olacak inşallah ikimiz de bu ay bu platformda güzel haberler veririz
1,512,801 soru
24,673,938 cevap
367,431 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın