0 oy
1,257 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,064 puan) tarafından

Günüm geçti bugün test yaptık silik bi çizgi var hayalet gibi ama yakından belli oluyor yani var. Akşam üzeri eşimle biraz atıştık karnıma bi kramp girdi sonra belime bi ağrı geldi ve kahverengi leke geldi şuan adet sancısı gibi sancı vuruyor ve az az kanama oluyor korkuyorum adet mi oluyorum noluyo 

image


4 Cevaplar

0 oy
(187,435 puan) tarafından
kiz bu testlerde cok bozuk cikiyo şu diher model testler varya onlar saglam oluyo
(1,064 puan) tarafından
Dün başka marka yaprım bundan daha silikti ama bu çizgi 5 dk içinde çıktı bilmiyorum şaşkınım
-Reklam-
0 oy
(7,617 puan) tarafından
Silik olarak gördüğünüz kuruma çizgisi adetiniz geciktiyse kan verin
(1,064 puan) tarafından
5 dk içinde çıktı bu çizgi ama yarın gidip kan vericem acilde
(7,617 puan) tarafından
Hadi hayırlısı olsun
0 oy
tarafından
Canim ben birsey goremedim testde sabahi bekle derim
(1,064 puan) tarafından
Bekliyorum sabah acile gidicem inşallah
0 oy
(16,494 puan) tarafından
Bu negatif bi test

Adetin yakın mıydı
(1,064 puan) tarafından
Günüm geçiyordu
(16,494 puan) tarafından
Kaç gun
(1,064 puan) tarafından
3 gün
(16,494 puan) tarafından
Normalde gecikmelerin oluyor mu peki
(1,064 puan) tarafından
Oluyordu ama en fazla 28 günde oluyordum 31 gün oldu
(16,494 puan) tarafından
Hmm en iyisi bi doktora gorunmen ama mevsimsel gecikme olabilir adet olmuşsundur belk8
(1,064 puan) tarafından
Bu ay klomen kullandım ondan olur mu ki bilmiyorum sabah olsa doktora koşucam

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 216 göst.
0 oy
3 cevap 864 göst.
+1 oy
3 cevap 411 göst.
0 oy
4 cevap 377 göst.

Kategoriler


1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...