Esimin dogum günü yaklaşıyor kızlar. Hep simdiye kadar ailelerle kutladik. Diyorum ki simdi bas basa kutlasak disarda. Ama aileler bozulur mu bir de onlar da tekrar yapsa bu kez 2 is olacak. Tabi bir de hediye guzelligi bir de ben ne hediye alsam. Parfum ayakkabi gömlek saat kupa bardagi cerceve tarzi almistim farkli fikri olan var mi
1,512,234 soru
24,666,669 cevap
367,031 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın