hamilelik var demi bir yildan fazladir olmuyodu bu ayda umudum yoktu doktora randevu almistim neden olmuyo diye gitmeden once adet gecikmesi oldu test yaptim sonuç bu var gözüküyo ama soktan hala algiliyamiyorum
Ay var kız ayy hadi hayırlı olsun
Var var hayırlı olsun
1,512,472 soru
24,669,544 cevap
367,183 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın