Ben sorun etmiyorum ya, çok abartılı değilse leke kalabilir. Çamaşır suyuna basıp onun kokusuyla giydirmektense lekeli giysin. Bir de kullanmislik, yaşanmışlık hissi hoşuma gidiyor
1,512,361 soru
24,668,244 cevap
367,114 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın