el ustunde tutuyo yaaa sansli kadinim
Normalden kat kat daha iyi davranıyor ben çok seviyorum hamileliği bu biraz.zor geçtiği için artık korkuyorum orası ayrı.
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın