0 oy
187 göst.
Diğer kategorisinde (906 puan) tarafından
Kizlar eşim 10 günlük rapor almıştı elinden rahatsizlanmisti ama ödemesi hala yatmadı rapor ayın 30 unda bitmişti bugün 15i neden yatmamistir arayabilecegimiz bir yer varmı bilen varsa yazsın lütfen

1 cevap

0 oy
(19,321 puan) tarafından
Alo 170 hattini arayin. Belki muhasebeci belgeyi vermemiştir yada bazen hastane raporu onaylamamis oluyor. 
(906 puan) tarafından
Tamam canım teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 160 göst.
25 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 371 göst.
6 Ocak 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 141 göst.
13 Ekim 2022 Diğer kategorisinde MYK (79 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 549 göst.
11 Şubat 2024 Diğer kategorisinde ayse.gul (578 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...