0 oy
180 göst.
Diğer kategorisinde (144 puan) tarafından

Kac gundur diyaframimda baski var ne yapsam gecer 28 haftalik oldum Allah askina biri sunu yap dese yapcam nefes alirken zorlaniyorum cok hemde konusurken bile yoruluyorum nefes nefese kalkiyorum :(:'(aglicam 

notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 249 göst.
2 Mart 2021 Diğer kategorisinde Birkizannesi (248 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 1,022 göst.
0 oy
7 cevap 890 göst.
7 Nisan 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Magic mom (659 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 600 göst.
31 Mart 2019 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,564 soru

24,670,877 cevap

367,251 kullanıcı

...