37+2 de doğum yaptım 2 gün Yeni doğan yoğun bakım da kaldı. Şimdi 50 günlük yanımda paşam
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın