Kesinlikle şikayet et cnm doktor oldu diye hastaya böyle muamele yapsın diye mi oldu. Benim vergimle maaş aliyo beni begenmiyo haspam
1,512,455 soru
24,669,331 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın