0 oy
111 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (835 puan) tarafından
Merhaba kizlar. Dün gece den beri çok ağır bi grip geçiriyorum. Nete baktığımda yeni çıkan delta varyantı korona virusu belirtileri hepsi var. Boğaz ağrısı burun akıntısı baş ağrısı. Ve az önce fark ettim ki koku alamıyorum. Gram koku alamıyorum. Kesin korona. Eşime diyorum oda yok grip sin diyor. Hastaneye gitmek istemiyorum. Bildiğiniz ağır bi grip gibi. Evde geçiren var mi.  Yada ilaç kullanmayan.  Ben gitsem ilaç vereceklee. Ben ilaç kullanmak istemiyorum ondan gitmiyorum. Evde ilaçsız geçiren var mi. 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 313 göst.
0 oy
9 cevap 254 göst.
14 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 237 göst.
19 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Minikmeleklerim (8,496 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 506 göst.
7 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Selimbebek (943 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...