0 oy
262 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (11 puan) tarafından
Kiz bebeğim olacak. İsim konusunda karar veremiyorum. Yani öyle bir çabam da yok enteresan bi şekilde. Defne diye düşündük sanki içim ısındı gibi ama İsim tesir eder diyolar ya defne isminde tanıdığı olan var mı kişilik olarak nasıl biri ? Anlami güzel yazıyor internette iffetli falan diye ama bilemedim

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Çok güzel isim
-Reklam-
0 oy
(2,587 puan) tarafından
2 aylık kizcemin adı teyzesi :) 
0 oy
(3,818 puan) tarafından
Çok güzel bir isim 
0 oy
tarafından
Güzel isim bence ❣

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 189 göst.
13 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Zeyneppp90 (11 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 489 göst.
0 oy
4 cevap 294 göst.
0 oy
4 cevap 302 göst.
13 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde Zeyneppp90 (11 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,240 soru

24,666,697 cevap

367,037 kullanıcı

...