Günaydın hatunlar parfüm alicam bargello marka kullanan var mı varsa hangi kodunu aliyirsunuz ben parfüm hiç sevmem pekmkuooanmam.ama.dikkatbvekici bı ooku istiyirum tabi çok ağır da olmasın)) .
Cikolata kokusu var cok hoş
1,512,568 soru
24,670,907 cevap
367,254 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın