Niye ki çok tatlı oluyor bence hamilelerin hepsi yaa kız sende beni güldürüyosun hep, intar etmeyeceksin dimi yine
Canım benim boyumda 1.50 son aylarımda penguen gibi oluyorum dokunsalar yuvarlana yuvarlana gidicem küçük oğlumda ikiz sanmıştı herkez varil gibi napak kısayız kisa)
1,512,822 soru
24,674,355 cevap
367,446 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın