geçen yapamadım tarifi yaptım bu kez fırında yaptım maceraya girmedim tadı çok güzel oldu akışkan oldu içi komşuya da verdim onda dedi olmuş artık rahatça ölebilirim ))
Dün dedim sana fırında daha güzel olur ellerine sağlık banada gönder bi tane
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın